2010. november 1., hétfő

Magyar CoverGirl!!!












2010.11.01. CoverGirl-e StarPancs aki méghozzá MAGYAR
Készítettem egy riportot a mi kis CoverGirl-ünkel!!

Amikor megláttad,hogy CoverGirl lettél mi volt az első reakciód?
-Hát nem akartam elhinni mert nem vagyok SS.
-Értem.

Gondolom sokan írták már,hogy gratulálok meg ilyenek,ezek,hogy esnek neked?
-Igen sokan és nagyon jól esnek az ilyenek.

Szeretnél majd még CG lenni?
-Igen szeretnék majd még CG lenni.

És ha igen akkor miért?
-Mert jó érzés ha híres vagy.

Mit tanácsolsz olyanoknak akik nagyon próbálkoznak,hogy CG lehessenek de nem sikerül nekik?
-Hogy tartsanak ki! És ne erőlködjenek annyira. Ez majd kialakul.

Gondoltad volna,hogy egyszer CG leszel?
-Nem,nem igazán gondoltam ha majd egyszer SS leszek.

Köszönöm Szépen,hogy adtál nekem egy röke interjút. :)
Nagyon Szívesen.

És mi meg reméljük,hogy nem ez az egyetlen alkalom,hogy egy Magyar CG van.

Remélem tetszik.
Puszi♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése